皮卡岚

【虫铁】Your Knight

清潞微澜:

With sword and armour ,I shall fight for you


赋我利剑与盔甲,让我为您征战四方


With glory and medal,I shall conquer for you


许我荣耀与勋章,让我为您扩土开疆


I shall be a noteless keeper with no fortune and fame


我将不辖封地,不加冠冕,不索荣华


I shall abandon the ethics and my family name,betray religious belief and false oath


我将摒弃世俗礼教与家族名姓,背信神明枷锁与伪誓宣言


I shall wage battles to your enemies or stop wars for your mercy


我将为您抵挡千军万马,为您止息战火连绵


You are my king and my only faith,I shall be your rampart and arms


让您成为我的君王和唯一信仰,让我成为您的城墙您的臂膀


My sword belongs  to you,my life belongs to your,my heart belongs to you


我的剑刃供您差遣,我的生命归属于您,我的心也奉献予您


Please allow me to fight for you


请允我为您而战——


Please allow me to bear your thistles and thorns,your cold and solitude.


允我共尝您的荆棘,允我共担您的风霜


Please allow me to stand by your side and prostrate myself in worship


允我立于王座旁的方寸之地,允我顶礼膜拜朝圣于您


Moreover,to allow my most excessive request…… to give me the right and freedom to love you


以及,允我最大逆不道的贪慕和渴求……允我以爱您的权利与自由


I love you from sunset to sunrise,I love you from freeze to thaw,I love you from a day to all the seasons,I love you from ancient times to today


我爱您自长夜笼聚至曙光骤显,自雾汽凝冰至春水消融,贯穿晨昏交替至四季轮回,延续混沌初辟至亘今——


Nothing lasts forever,but I'll love you even after I die


没有什么永垂不朽,唯独我爱您,至死不休。



——————【个人目录】☜—————


好想看中世纪国王骑士AU的虫铁画啊……


有没有画画的太太(⑉꒦ິ^꒦ິ⑉)

评论

热度(331)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据